BCR – Sucursala Obregia – IMPIEDICA SOLIDARITATEA A 350000 DE OAMENI

Noiembrie 18, 2008 la 12:42 pm | Publicat în Bariere in campanie, Campanii IHTIS, Invata sa ma accepti! | 21 comentarii

Dragilor, va supun atentiei un fragment dintr-o conversatie ce a avut loc acum cca o ora, intre reprezentantul IHTIS (R.I) si reprezentantul BCR – Juridic, Agentia Obregia. Bd. Al Obregia nr 2 B (R. BCR):

R. IHTIS – Ma numesc MIHAESCU EUGENIA si reprezint Asociatia IHTIS, asociatie de persoane cu dizabilitati. Ieri am inceput o campanie de strangere de fonduri. Acestea au inceput sa apara si avem nevoie de …

(aici a intervenit reprezentantul BCR)

R. BCR – De ce ati venit la mine? Eu nu am bani sa va dau. (si s-a intors sa plece).

R. IHTIS – Nu am venit sa imi dati bani, eu am alta problema.

R. BCR – Da, ce vreti?

R. IHTIS – Am nevoie de un card de debit si vreau sa depun o cerere pentru CLICK 24 BANKING.

R. BCR – Card de debit nu va trebuie, ca daca vi-l ia altcineva va scoate toti banii; iar celalalt este un document mai special, cu care se lucreaza foarte rar si nu e nevoie sa-l aveti.Va dau doar o stare financiara, si un extras de cont, cu un cod IBAN nou, care tine loc de card de debit (si l-a incercuit pe extrasul de cont eliberat.

BCR-ul, un prim obstacol. Cum il depasesc? VA ROG, AJUTATI-MA !!!

MIHAELA MIHAESCU

Presedinte IHTIS

Anunțuri

21 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Am dat link-ul unei prietene si l-a transmis mai departe catre PR-stii de la BCR. Voi incerca sa ajung si la sefii ERSTE cu asta, pentru ca este inadmisibil. Fara card nu poti face contul paypal pe care, pe buna dreptate, il sugereaza multa lume, pentru ca ar fi foarte util campaniei. Sunt sigura ca lucrurile nu vor ramane asa! Mi-e rusine ca traiesc in aceeasi tara cu acesti functionari bancari ignoranti, superficiali si idioti!

  2. Mihaela,

    De multe ori au loc astfel de situatii. Important este sa nu renunti. Exista agentii la care functionarii pur si simplu nu stiu ce trebuie sa faca. Vezi daca poti merge la o alta agentie. Daca e cazul, incearca la mai multe agentii. Pina la urma, tot gasesti pe cineva care sa inteleaga ce vrei si sa stie ce trebuie sa faca.
    Te rog tine-ma la curent cu ceea ce se intimpla.
    Multumesc.
    Doamne ajuta!
    Corina

  3. Buna.

    Sa stii ca de regula te impiedici de cei mai mici. Simpli functionari sau simpli portari se cred ei şefi. Daca cei mici nu vor sa colaboreze sa va faceti cardul, ceri sa vorbesti cu directorul unitatii. Cu tupeu inainte! Daca nu ai putin tupeu te manaca de viu!

    Aveti dreptul la cardul ala. Voi il vreti pur si simplu. Ei au datoria sa vi-l faca.

    Succes!

  4. […] vesti multe si despre donatii, insa din pacate, asa cum am povestit un pic mai devreme, la BCR nu am reusit sa ne facem online banking pentru a vedea in timp real situatia conturilor. Speram sa […]

  5. Buna Mihaela,

    Daca ai nevoie de ajutor vin eu personal cu tine in banca sa iti faci cardul de debit. Nu mi se pare justificat abuzul de putere in cazul asta mai ales ca e in conflict cu interesele bancii. Banca are tot interesul in a-si servi mai bine clientii. Contacteaza-ma pe e-mail.

  6. @ Limmonica – Ne intalnim maine, cand poti. Astept un semn. Multumesc mult.

  7. […] gestul e impresionant. Deocamdată nu putem avea lista donaţiilor şi totalul sumei din cauza problemei cu BCR, dar e în curs de […]

  8. Doamne, ajuta!

    Platile din strainatate se pot efectua si daca se cunoaste codul SWIFT/BIC. Am verificat pe net si am gasit ca el este: RNCBROBU

    Sursa: http://aaadir.com/banks/countries/all/detail.jsp?cont_id=0&banktype=group&type=1&country_id=136&bank_id=8163&la=1

    Am trimis si un email cu cerere de confirmare a datelor la email contact.center@bcr.ro
    bazandu-ma pe informatia din
    https://www.bcr.ro/sPortal/sportal.portal?_nfpb=true&_urlType=action&LABEL_LOGIN_sh=273f4eb0fbd57938b79d3f9f288ccf97&LABEL_LOGIN_zz=13885.187920217324&LABEL_LOGIN_pc=1&cci=09002ee28037c6db&desk=bcr_ro_0785&navigationId=021786849729001190000194&&popup_w_webc_url=Channels/transfer_date_swift_pg_Content.akp&popup_desk=bcr_ro_0785&otherPopup=1&_windowLabel=LABEL_POPUP_1

    Va doresc succes si va voi tine la curent cu raspunsul primit.
    Andra-Andreia

  9. Acesta este raspunsul primit deocamdata, foarte probabil generat automat.

    Revin maine.

    Doamne, ajuta!
    Andra-Andreia

    Stimate Client,

    Va multumim pentru interesul acordat si pentru e-mail-ul trimis.

    Va aducem la cunostinta ca solicitarea dumneavoastra a fost luata in considerare si veti primi raspuns la aceasta in maxim 24h. Nu este necesar sa raspundeti la acest mesaj.

    Intre timp puteti consulta informatiile disponibile pe portalul nostru http://www.bcr.ro/.

    Cu respect,

    Echipa InfoBCR

    Dear client,

    Thank you for your e-mail.

    Your request will be processed in maximum 24 hours. Please do not reply to this message.

    Our webportal is available at the following address http://www.bcr.ro/.

    Sincerely,

    InfoBCR Team

  10. Deja am primit un nou raspuns. O sa le dau datele voastre bancare, pentru ca le cer. Iata primul raspunsul primit:

    Banca Comerciala Romana
    Serviciul InfoBCR

    Stimata Doamna Aldea-Partanen,

    Va multumim pentru mesajul trimis si pentru interesul pe care il manifestati referitor la produsele si serviciile BCR.

    Va confirmam ca, in ceea ce priveste codul SWIFT general al BCR, acesta este RNCBROBU.

    Pentru a va comunica informatii referitoare la codul SWIFT corespunzator unitatii BCR la care este dechis contul dumneavoastra, va rugam sa ne precizati numele si adresa acesteia.

    De asemenea, va precizam ca in vederea efectuarii viramentelor sumelor de bani din conturi deschise in strainatate catre conturi deschise la BCR, va comunicam informatiile de care aveti nevoie:

    – Numele si adresa sucursalei bancii la care este deschis contul de destinatie;

    – Numele titularului contului de destinatie;

    – Numarul de cont in format IBAN pentru contul in care se doreste efectuarea transferului;

    – Codul SWIFT al sucursalei bancii la care este deschis contul de destinatie.

    De asemenea, este necesar ca moneda contului din care se ordona transferul sa fie aceeasi cu moneda contului in care se vireaza sumele dorite.

    In ceea ce priveste comisioanele pentru viramente din strainatate intr-un cont curent deschis la BCR, acestea sunt comisioanele percepute de banca de la care se expediaza sumele.

    Ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie complementara.

    Pentru orice alte intrebari sau nelamuriri puteti contacta serviciul InfoBCR la numarul de telefon 0801 0801 227 (numar apelabil din reteaua Romtelecom la tarif local), 021 407 42 00 (apelabil din toate retelele la tarif normal) sau *0801BCR (numar apelabil din reteaua Vodafone la tarif normal) disponibil zilnic intre orele 8.00-22.00, sau prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro.

    Cu respect,

    Liana Bundalici
    InfoBCR

  11. Si ultimul raspuns primit. De acum, mai departe trebuie verificat la sucursala locala. Dar e bine sa se stie daca aveti probleme. Eu va sustin in a le rezolva si altfel, „de la centru” din BCR,d aca altfel nu se poate.

    Numai bine!
    Andra-Andreia

    De aici mesajul detaliat, specificand codul Swift:
    Banca Comerciala Romana
    Serviciul InfoBCR

    Stimata Doamna Aldea-Partanen,

    Va multumim pentru mesajul trimis si pentru interesul pe care il manifestati referitor la produsele si serviciile BCR.

    Va confirmam ca, in ceea ce priveste codul SWIFT general al BCR, acesta este RNCBROBU.

    Codul SWIFT al BCR Dorohoi este RNCBROBUBT0, ultimul caracter fiind cifra zero.

    Pentru informatii detaliate referitoare la datele necesare pentru efectuarea viramentului, va rugam sa va adresati beneficiarului sumei de bani.

    Va mentionam ca din Centrul de Contact va putem oferi informatii generale referitoare la produsele si serviciile BCR, fara a avea acces la conturile clientilor.

    Ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie complementara.

    Pentru orice alte intrebari sau nelamuriri puteti contacta serviciul InfoBCR la numarul de telefon 0801 0801 227 (numar apelabil din reteaua Romtelecom la tarif local), 021 407 42 00 (apelabil din toate retelele la tarif normal) sau *0801BCR (numar apelabil din reteaua Vodafone la tarif normal) disponibil zilnic intre orele 8.00-22.00, sau prin e-mail la adresa contact.center@bcr.ro.

    Cu respect,

    Liana Bundalici
    InfoBCR

  12. @ Andra – Multumesc pentru detalii. Am fost azi la BCR din nou. Problema s-a rezolvat partial. Am depus cererea pentru card de debit si ni se va elibera peste o saptamana. In privinta serviciului 24 BANKING ni s-a spus ca au un comision de 14 euro/luna. Am mai aflat azi de serviciul e-BCR care si acesta cica ar expira la sfarsitul acestui an si va fi inlocuit cu un altul. Astept detalii maine de la cineva autorizat.

    @ Limmonica – Multumesc pentru sprijinul acordat astazi la BCR. Ma bucur mult sa cunosc personal asa oameni.

  13. @ Corina – acum dupa 40 de ani, ispita de a renunta nu ma mai incearca, iar lumea in care traiesc nu ma mai inspaimanta. Am in preajma multi oameni de nadejde. Pe cei mai importanti, ii cunosti si tu… Am postat in comentariul anterior ultimile noutati de la BCR. Sunt inca probleme, dar se vor rezolva curand.

  14. Michi, te rog mult verifica si ce am scris eu. Pentru donatii din Finlanda transferul bancar se face de pe computer.

    Te imbratisez cu drag,
    Andra-Andreia

  15. Nu inteleg de ce insisti sa lucrezi cu BCR. La alte banci internet bankingul e gratuit sau 1-2 eur/luna. Sistemul de internet banking de la BCR este foarte prost si incomod, egalat poate doar de cel de la Banca Transilvania.
    Nu am inteles exact ce ai vrea cu transferurile bancare, sunt foarte scumpe (cam 40-50 eur pentru o suma de 0-500 eur), nu poti sa te descurci fara paypal pentru donatii mici.

  16. si eu sunt intr-un scaun cu rotile dar n-am avut niciodata probleme cu bancile…cred ca ultimul loc unde n-am avut probleme…bancile… 🙂 m-am dus, mi-am facut treaba oricand si la orice banca…chiar si la bcr, dar nu la sediile alea vechi unde au ghiseele de 3 metri si nu vad functionarul… problema este comunicarea…vacile se sperie usor si reactioneaza urat, asa este in Romania noastra draga… 24 BANKING este gratuit, nu costa 14 euro…eu imi iau salariul la bcr si am 24 banking gratuit…dar chiar si fara salariu, tot gratuit este…sau in cel mai rau caz, 1 euro pe luna, dar nu 14 !!! chiar pe LUNA?!!! pe luna poate chiar pe luna… 🙂 si oricum, chiar daca ar fi gratuit, tot prost este…eu folosesc Raiffeisen….transfer banii de la bcr si restul fac prin raiffeisen…pt. IMM-uri e gratuit Ibanking-ul, pt. persoane fizice nu…dar pentru fundatii…poate… 🙂

    imi cer scuze pentru ca nu imi folosesc numele real, dar nu vreau sa afle tot internetul ca sunt intr-un scaun cu rotile…

  17. @ De Raket – ca asociatie, asa ni s-a spus 14 euro/luna, am aflat insa ca 24 banking va fi inlocuit cu un alt serviciu ALO 24 BANKING. Vom rezolva si asta curand.
    O alta problema care ma doare: de ce consideri ca a fi intr-un scaun cu rotile este o rusine? Societatea ne percepe asa cum ii aratam noi ca suntem si trebuie ajutata sa ne judece NU dupa chip, ci, dupa fapte. In momentul in care spui „sunt in scaun cu rotile, dar fac cutare lucru”, mila se transforma in admiratie. Scaunul cu rotile este simbolul independentei, al inter-relationarii, este precum incaltamintea comoda ce o folosesc cei ce se deplaseaza pe propriile picioare. Important NU este modul in care ne deplasam, ci, faptul ca putem ajunge acolo unde ne dorim. Oare tot acest sprijin primit acum de catre membrii Asociatiei IHTIS vine pentru ca suntem in scaunul cu rotile sau, dimpotriva, pentru ca avem un ideal si capacitatea de a-l realiza? Parerea celor din jur NU conteaza deloc daca fiind in scaunul cu rotile stii sa iti pastrezi demnitatea. Nu haina face pe om…

  18. nu consider ca este o rusine…stiu toata teoria si stiu si practica…crede-ma, scaunul cu rotile nu este un simbol al independentei nicaieri in lume, cu atat mai putin aici in Romania…faptul ca postati filmulete si poze cu voi pe net nu inseamna ca va promovati (poate doar in cercul persoanelor cu handicap) si doar va expuneti…nu stiu in ce masura ajuta aceasta expunere… care este scopul ?

    exista 2 servicii oferite de bcr… CLICK 24Banking si Alo 24Banking… click este pentru internet iar alo…pentru telefon, evident…cei de la ghiseul unde mergeti voi sunt niste idioti.

  19. „ci doar va expuneti” nu, „si” doar va expuneti…

  20. @ De Raket – independenta mea chiar tine de existenta fotoliului rulant din zori de zi si pana tarziu in noapte. Eu si multi ca mine nu apelam la o persoana cand avem nevoie de un obiect aflat la o anumita distanta de locul in care ne aflam, ci, prin forta bratelor cu ajutorul fotoliului rulant, ajungem la acel obiect. Prin urmare, fotoliul rulant in cazul meu, genereaza independenta.

    Da, ai dreptate, ne expunem: valorile, idealurile, capacitatea si curajul de a vorbi lumii despre noi. Sunt convinsa ca si tu iti doresti o integrare sociala deplina. De aceea trebuie sa-i adunam in jurul nostru pe cei in mijlocul carora dorim a ne integra. Si, dupa cum observi, toata expunerea noastra are rezonanta printre multi oameni valorosi. Rezultatele vin NUMAI daca te expui. Important este sa te expui cu demnitate pentru ca cei valorosi sa ti se alature si sa te sustina. Dupa cum vezi, pe blog, persoanele cu dizabilitati, interesate direct de cresterea gradului lor de independenta, nu prea dau semne de implicare, din pacate… Cei ce ni se alatura si ne sustin sunt oameni importanti, renumiti in blogosfera, despre care toata mass-media se minuneaza ca ne sunt alaturi. Scopul: strangerea laolalta a celor care pot si doresc sa contribuie la realizarea unui proiect unic in Romania.
    Prin urmare, „expunerea” noastra este un succes si ar trebui sa te bucure si sa te motiveze sa te implici si tu.
    Problmele de la BCR se vor rezlva curand.

  21. ok…mult succes cu bcr-ul ! vroiam doar sa subliniez, click 24banking nu dispare pentru ca a fost lansat abia de 2 luni (maxim 3)… si ca alo se refera la serviciul bancar prin telefon al bcr…cucoanele de la agentia respectiva sunt total in aer…

    eu procedez altfel…poate ca este gresit insa nu-mi place sa-mi pun pozele si filmuletele peste tot… daca vede cineva un filmulet sau o poza cu mine, crezi ca ma cunoaste ? binenteles ca nu…vede doar cum arat, asa ca ce rost are ? expunerea nu inseamna promovare, nu e ca in publicitate cand orice publicitate e publicitate buna… noi trebuie sa ne promovam prin fapte, prin lucruri create de noi, prin idei, etc…tu crezi ca lumea nu stie ca noi existam ? binenteles ca stie…dar alege sa ne ignore… internetul este un mediu pur vizual.

    daca un obiect genereaza o oarecare independenta nu inseamna ca acel obiect este un simbol al independentei…defapt, de scaunul cu rotile esti (suntem) dependenta…un obiect de care esti dependenta dar care te ajuta sa fii mai independenta…hmmm, cam greu ca scaunul cu rotile sa fie un simbol al independentei, nu este cu siguranta un simbol al independentei…repet, mai ales la noi in Romania…unde nu exista rampe, lifturi, etc…


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

%d blogeri au apreciat asta: